Måltid nummer to. En erfaring rikere.

 

 

Mellom 18:00 og 18:20 spiste jeg dagens andre og siste måltid. Spisevinduet stenger jo ikke før 20:00. Frem til da blir det bare noen tekopper, tenker jeg. Deretter vann helt til 12:00 i morgen.

Måltid nummer to:

  • To kopper te med melk. Dagens første, tenk.
  • Melk rett fra kartongen. Gidder ikke å bruke mitt eneste vannglass hver eneste gang jeg drikker melk. Da slipper jeg å vaske glasset ofte. Enkelt og gøy å være minimalist!
  • En økologisk banan.
  • To blader økologisk grønnkål. Rå, selvsagt.
  • En nypresset appelsin sammen med en nypresset, økologisk sitron. Kan ikke la være å tenke på THE STORY OF HER HOLDING AN ORANGE! Se her. 😸
  • Usaltede cashewnøtter og økologiske mandler. Jeg elsker nøtter nesten like mye som marsipan, sjokolade og marengs med mer. Nøtter er dog svært kaloririke. For en liten stund siden (jeg finner ikke dette innlegget nå) spiste jeg masse ekte marsipan over noen dager. Jeg lurte på om jeg ville kunne bli tjukk selv om jeg hadde spisevindu? Ja, det kunne jeg! 😆 😾 Både ser og kjenner at jeg har fylt opp fettlagrene litt. 😾 Det forsvinner nok “snart”. Så da vet vi dét: Et spisevindu på åtte timer er ingen garanti mot fedme. Vi må likevel tenke over hva vi spiser.
  • Et nykokt egg. Jeg la det andre kokte egget i kjøleskapet.

 

Frokost.

Frokost i går.

I stedet for snakkebrettet leste jeg litt….

20 minutter med snakkebrett.

Svak for marsipan.

Svak for marsipan.

Eplespirene.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg